BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Motiverer det dig at hjælpe brugere til at optimere anvendelsen af deres digitale værktøjer?
Brænder du for at levere førsteklasses IT-support både hos brugerne og remote? Så er det dig, vi søger!
Din rolle som IT-supporter bliver at sikre en professionel og serviceorienteret IT-support til primært brugerne på FMC site Rønland i Harboøre. IT-support til EMEA regionens 1500 brugere i 36 lande vil periodevis også blive en del af din hver dag.
Dine opgaver spænder fra klassisk IT-support- til de mere komplekse IT-problemstillinger, hvorfor det er vigtigt, at du trives i forskelligartede opgaver, hvor nøgleordene er faglighed, vilje og fleksibilitet.
Stillingen er den rette for dig, der ønsker en alsidig hverdag med indflydelse på både de stillede opgaver samt egen udvikling.
Bliv en del af en international organisation
Som vores nye IT-supporter vil du blive en del af EMEAs IT-Serviceafdeling med lokation på FMC site Rønland, Harboøre.
Sammen med tre kolleger vil din primære opgave være at sikre en professionel og stabil IT-support til FMCs site Rønlands ca. 450 brugere.
Du vil få IT kollegaer der er placeret henholdsvis på FMC sitet Rønland, samt på det regionale forskningscenter EIC, i Hørsholm.
Få indflydelse i et internationalt iværksættermiljø
På FMC hersker der en iværksætterånd samt et højteknologisk innovativt miljø, hvor der aldrig er langt fra tanke til handling.
FMC Agricultural Solutions er en førende leverandør af innovative plantebeskyttelsesteknologier, der forsyner kunder i hele verden, der søger en nærende, bæredygtig fødevareforsyning.
FMC Agricultural Solutions har globalt ca. 6500 ansatte, 23 forsknings- og udviklingssteder samt 26 produktionssteder.
Din rolle som IT supporter
Når du arbejder tæt sammen med resten af it-supportteamet, vil du have en central rolle i at levere it-support til både on-site (FMC Site Rønland) samt ofte remote-site-brugere på tværs af EMEA-regionen.
Dine opgaver vil involvere system- og applikationssupport, fejlfinding og generel IT-assistance.
Mere specifikt inkluderer dine opgaver:
- Udføre support og løsning af henvendelser der indløber i løbet af arbejdsdagen. Alt vores arbejde er dokumenteret i IT Service Management Systemet ”ServiceNow”;
- Support af forretningsapplikationer ved håndtering og løsning af indkomne support opgaver;
- Fortløbende dialog med slutbrugeren og tilbagemelding på opgaveløsningen;
- Sikre at applikationer og udstyr anvendes korrekt af brugerne – ved bl.a. vedligeholdelsen af brugermanualer;
- Undervisning, dokumentation og informationsformidling;
- Forberedelse af nye arbejdsstationer / laptops / mobiltelefoner;
- Arbejder med værktøjer som Microsoft SCCM, Microsoft Intunes, Powershell, VMware ESXi;
- Ændring af brugerkonti på forskellige it-platforme (AD, Telephony osv.);
- Assistere med installationen af it-udstyr: kabler, netværk, servere, mobiltelefoner, Wi-Fi, videokonference, trådløs præsentation, printer osv.;
- Vedligeholdelse af og monitorering af udvalgte applikationer og systemafhængigheder;
- Sikre tæt dialog med interne og eksterne leverandører og samarbejdspartnere.
- Deltagelse i planlagte Change Management opgaver;
- Konfigurationsstyring og deltagelse i planlagte projekter og opgraderinger;
- Deltagelse i en 24/7 service vagttjeneste.
En proaktiv IT-supporter
Nøglen til succes som IT-Supporter hos FMC er at være proaktiv og selvdrevet i at supportere FMC mange brugere. Med din positive tankegang hjælper du brugerne, og det er derfor vigtigt, at dine tekniske færdigheder bygger på en solid erfaring samt vilje til hurtigt at lære FMCs systemer at kende.
Da du har en udadvendt rolle, der interagerer med en bred vifte af mennesker, er det også vigtigt, at du har gode kommunikationsevner samt kan holde hovedet koldt i krævende situationer.
Vi forestiller os, at du:
- er uddannet it-supporter, systemadministrator eller anden relevant uddannelse inden for informationsteknologi.
- har praktisk erfaring med følgende eller tilsvarende systemer: Active Directory, Teams, Office365, Windows11, Microsoft System Center Configuration, Teams, Sharepoint, printere og netværk.
- har et godt kendskab til computerhardware, software og konfiguration.
- er struktureret med sans for detaljer og sikrer, at opgaver løses korrekt og til tiden.
- er lærenem og ansvarsfuld samt har en positiv, fleksibel og servicemindet tilgang til enhver opgave, med et godt overblik.
- har fremragende skriftlige og mundtlige kommunikationsevner på engelsk.
- har erfaring fra lignende stilling, men det er dog ikke et absolut krav
FMC tilbyder dig:
Vi tilbyder en attraktiv lønpakke med pension, sundhedsforsikring, tandforsikring, fritvalgsordning og en ekstra uge fri (udover feriefri og ferie).
Denne uge er baseret på at den ugentlig arbejdstid er på 37,5 time. Herudover tilbyder FMC kantine ordning med favorabel egenbetaling, frugtordning og kaffe/the og vand.
Er du interesseret?
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Site IT Lead Eric Temmen på eric.temmen@fmc.com eller på telefon: 9690 9284.
Tiltrædelse er snarest mulig og vi vurderer indkomne ansøgninger og indkalder til samtale løbende, men venter gerne på den rigtige kandidat. Send os derfor gerne din motiverede ansøgning og dit CV hurtigst muligt.
Ansøgningsfrist: 15. august 2023.
FMC Site Rønland arbejder for at være en inkluderende arbejdsplads og vi opfordrer alle uanset alder, køn, religion, etnicitet m.m. til at søge.
Vi ser meget frem til at modtage din ansøgning!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lemvig Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
CHEMINOVA A/S, Thyborønvej, 7673 Harboøre
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://career4.successfactors.com/careers?company=fmcP
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5858420